Grattis Daaarling! =D

   Idag fyller min Jimpis 22 år! Haha, gubbe. Haha. Nej då, tjugotvå, det är väl ingen ålder ;) haha.
   Jag har lagat herrns födelsedagsmat: makaroner och köttbullar. Haha =) Och gjort en jättefin tårta =) Nu har vi ätit och Jimmie tar emot födelsedagshälsningar i telefonen =) Soon så ska han få min present =D Hoppas han blir glad =)
   Födelsedagar är viktiga för mig. Jag vet inte varför jag alltid tar de på så stort allvar men jag gör det bara. Ville bara vara hemma och göra tårta och baka kakor idag till Jimmie, hahaha. Ringde till han när jag hade rast; "Vad vill du ha på tårtan då?" Han: "Jaa, men, inte måste jag ha en tårta heller.. Vi kan ju köpa en såndär färdig, prinsesstårta?" Jag: "Va!? Aldrig! Du ska ha en riktig tårta!" Hahaha ;)

   Jaja. Nu är jag så nyfiken på om han gillar min gåva så jag måste pressa honom att lägga på så jag får ge den till honom! haha ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback