Znooosnark...

   Blah. Jag är så sömnig.
   Klev upp tio idag, Jimmie sov vidare, sen gick jag in och väckte honom klockan tio igen. Haha. Jag hade helt glömt det här med att ställa tillbaka klockan.
   Iallafall. Jaa. Idag åkte jag ner och skulle hälsa på papa och Bianca, men där var det ingen hemma. Då åkte jag och hälsade på momma och moffan en stund. Och de håller på och ska bygga ut deras badrum. Då tänkte jag såhär: Hur orkar de? Jag fick så dåligt samvete -jag menar jag är ung (ja, jag försöker släppa mina åldersnojor) och jag orkar inte ens dammsuga varje dag. Då åkte jag genast hemåt och diskade all disk och tvättade rent spisen. Dock blev det ingen dammsugning för vår dammsugare är sugig. Haha, eller inte sugig kanske man ska säga? Hahaha. 
   Blir ingen a-power dance idag, jag orkar bara inte.
   Men nu ska jag åka ner till fjärn' för nu skulle de vara hemma.
   Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback