Redan fredag!

   Tänk vad fort det går! Längtar tills helg faktiskt! =)
   Jag hoppas jag får lära mig kassan snart (idag kanske!?) haha. Fick smygprova lite med Magda igår, när klockan var typ 18.00 (då jag slutar), "Vill du testa slå in? Eller ska du gå du kanske.." Jag:"Nej! Jag vill testa!" Haha. Kul. ;)
   Och igår så kom det tröjor på herr ("Get warm" kampanj -stickat, varma kläder osv). Och Magda tog två, en grå och en vit, till sin kille, "Ska du inte köpa en till killen du också?" Jooo! Kommer jag på, haha. Men jag blev så osäker på om Jimmie skulle gilla den, men jag tog en grå tillslut. Den är stickad, med polokrage. När jag kom hem och visade den för honom så såg han... Skeptisk ut, haha. Men den passade jättebra! (Äntligen tog jag rätt storlek!) Och jag tror han gillar den mer och mer =) Wiho ;) Bra. =)
   Men nu ska jag leta rätt på några strumpor. =)
   (Det är väldigt ruskigt ute idag =/ Ser kallt ut, brrrr).
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback