My style

   Ja, inatt drömde jag att jag vann "Top Model". Hahaha. Sen skulle jag bo i Amandas hus (i Gnarp) med Therese och Mia och någon gammal klasskamrat. ?? Men jag pallade inte och inte Therese heller -och hon hade redan betalat två månaders hyra till dom. Haha. Knäpp dröm.
  
   Nu har jag köpt mina kängor iallafall. Frågan är om jag vill ha dom? Jag vet inte riktigt om det är "min stil". Jimmie sa likadant när jag frågade vad han tyckte om skorna; "Men, ja.. Det är inte riktigt din stil eller?" Haha. Man jaja, shit it. I like them. Jag tycker inte man kan ha en stil. Om jag vill se ut som en kråka idag och sen en tulpan imorgon så får väl jag göra det. You know what I mean.
   Men ja, osäker på skorna iallafall. Mah. JaNejJaNejJNejJa.

   Men iallafall så måsta jag dra nu!
Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback