But what I really want to know is...

   Are you gonna go my way!?
Rock tema i Idol 2009. Eddie och Niklas var helt klart bäst ikväll. Blev besviken på Calle som jag inte tyckte gav Lenny Kravitz låt någon rättvisa. =( Men men. Jag kan ju lyssna på originalet ist ;) 
  
   Har varit dålig på att uppdatera -I know.
   Vad har hänt? Ja, jag har (h&m) lärt mig kassan (eller "lärt och lärt", så mycket man kan lära sig på tre dagar). Det går bra iallafall =) Och den tredje november så ska jag jobba (inventering) =) Skitbra! =D
   Det snöar ute, eller gjorde förr iallafall.

   Just nu känner jag såhär: Jag skulle kanske köpt "orkesterjackan" iställer för min bolero med guld'kulor' på... Men men, jag får köpa den sen då. Desutom så har jag ju redan en, men det är ju blå/grå. I want the black one with gold (ja, Niklas (och Mariettes) -idol- jacka inspirerade mig), som är mer av en "tröj/jacka".
   OCH! Det var så surt att min stickade tröja som jag spanat in försvann innan jag hann köpa den idag! Mah! Men jaja, vi får väl påfyllning.

   Jaja. Men nu ska jag glo på tvn och inte käka mer kexchoklad -blaaah!
Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback