Please LEAVE!!!

   Ja, vi fick aldrig stänga idag för det var så mycket jävla folk! Fick gå till proven och säga, "Ja, vi tänkte stänga nu vi, haha!" när klockan var tio över (stänger fem! Och ska vara färdigräknade -kassor- och klara kvart över). Jaja, det blev mycket folk iallafall. Linda sa imorse att hon inte trodde det skulle bli så mycket idag, "Tji fick jag!" Sa hon sen, haha X)
   Ja. Nu är jag svintrött. Malin vill att vi går ut -i S-vall. Haha. Men det var ju det här med skjuts... Hmm. Får klura en stund...
   Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag hörde att det var full rulle i stan! ;) damn you och era 20% kuponghäften...haha X) det var mer än jag trodde på birsta med faktiskt. och JA det finns inge störigare än när folk ska vara kvar och prova fast man stänger och alla andra butiker runt om drar ner gallret...

2009-11-21 @ 20:22:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja! Haha, fast vi var inte med i häftet, vi hade 20% om man blev/var medlem. Så ja, det tar ju ett tag för dom att fylla i medlemspapperet också så kön växer och växer bakom, men man vill ju att de ska bli medlemmar också, haha. Jag "vann" i fredags med "medlemsvärvningen" haha (jag hade värvat flest folk) ;)

Ja, jag vet! Jag gick till proven och en man kom och frågade om vi stänger, öh ja sa jag, vi stänger fem (då var klockan nio minuter över) och hans fru höll på köpa kläder till deras son, Hon; "Men prova den här å!" Mannen: "Men dom har stängt, han får prova den en annan gång" Frun: "Ja, men han ska bara prova!" Mannen: "Men dom har stängt för nio minuter sen!" Hahaha XD

2009-11-22 @ 11:58:17
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback