Men snälla!

   Först: Jag skickade efter kläder (h&m, haha) och jag blev way exited idag när jag fick sms att mitt paket fanns på okq8. Jag hämtar det efter jobbet, sen packar upp...
1. Jag har fått fel vara. Det står rätt atikelnummer på lappen, men inte på varan. Suck. Måste skicka tillbaka och byta.
2. Skulle kolla upp nummret på nätet, hittar my way in på rean, ser två av mina köp till halva priset... Hahaha. Fail.
   Ja, så kan det gå. Höll på skicka efter för 2000:- till, men hejdade mig i sista stund. Men fan! Varför finns det så mycket jag vill ha! Hahaha. Fick ju mina "bonuscheckar" för någon vecka sedan. Tänker inte ens berätta hur mycket jag fick...Haha (ju mer man handlar ju mer får man i bonus) ;) Men det är ju bra, handlade upp för två av dom idag i Sthlm (ja... jag fick tre, haha) köpte lite julklappar till Jimmie och till Bianca =)

  Ja, och för det andra: Jag jobbade ju på bussen idag. Och när jag kommer hem så var jag helt slut och orkade inte ens tänka på mat. Det fick bli pizza alltså. Jag vet! Blä! Och ja, det var verkligen BLÄ! Bränd, hård, äcklig! Fy fan! Sista SISTA gången jag beställer från Gnarps pizzeria! Äckelgubbar som gör äckelpizza! Blä! Hoppas ni läser detta och förstår vad äckligt det är att äta där! BLÄ! HATE IT!!!!! Blev så pissed off så jag satt och svor högt och Jimmie kunde inte säga något för att trösta, hahaha. "Fan! Jävla skitpizza! Ska slå den i skallen på dom! GAAAAAH!!!" Hahaha. Hade jag inte varit så trött och hungrig så hade jag gått tillbaka med den och krävt en ny. FAN, skulle gjort det... AH.

   Jaja. Let it go! Shake it of, shake it of...

   Ja, men imorgon så är jag ledig. Då ska jag transform into värsta momman! Jag ska plocka fram julgrejorna och fixa och dona! Sen ska jag åka till Gällsta och hämta lie grejer i stugan. Varje gång jag tänker "men har inte jag en sådan?" så kommer jag på "Just ja! I stugan..." Haha. Plus att jag måste hämta min julskiva, haha. Ja, alla har vi våra jultraditioner, jag har "A Reggae Christmas" hahaha. Så är det ;)

   Nu ska jag go to bed tror jag =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

har du smakat den där leopard-likören du köpte förut ännu? vad smakade den isf.? :)

2009-12-01 @ 09:19:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, jag har smakat den. Men jag minns inte, haha. Jo, men den smakade väl typ som dooley's eller baily's eller likn. ;)

2009-12-01 @ 12:56:12
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Hmm... Det går inte att uppdatera bloggen...Alltid ska det vara problem på blogg.se.

;)

2009-12-01 @ 13:07:47
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Hmm... Det går inte att uppdatera bloggen...Alltid ska det vara problem på blogg.se.

;)

2009-12-01 @ 13:08:05
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback