Jobb-måndag...

   Ja, fy vilken tråkig rubrik.
   Jag höll på avlida imorse när alarmet pep (eller spelade, jag har någon cellosymfoni som väckarklocka, haha). "Neeeeej!" Utbrister jag varje måndagmorgon, "Det kan inte vara sant!"
   När jag väl masat mig upp ur sängen och till toan och kände den där "Gud-jag-kommer-aldrig-att-vakna-idag!"-känslan, så såg jag att min näsa var helt röd och svullen, hahaha. Nej, jag hade inte partajat i femton år, jag hade skrubbat näsan! Haha, blev så less igår och skulle skrubba
-eller exfoliera- näsan, men det är tydligen inte bra att gör det med handduk + den där jävla krämen som jag köpte för femton år sedan som jag inte tål. Inte ens utan handduk. Jag blir röd och torr. Men jag måsta testa igen. Jaja. Nu har jag lärt mig. X)

   Åh gud! Jimmy Choo for H&M kollektionen släpptes ju i lördags (då jag jobbade) och självklart så tog allt slut på deras webshop på en gång. Men när jag var in i på h&m sthlm idag så fanns det grejer kvar! Och mina skor fanns kvar! Fast jag såg bara visningsexemplaret och det var strl 37. Jag hann inte kolla mera heller! Mah! Om de finns kvar nästa vecka så slår jag till! Och ja -man måste gå till skomakaren med dem innan man använder dem, jag såg det nu. Jag tror nästan man ska höra om det går att "lägga på" en extra sula , för de var ju bara helt blankt under.
 My favorites!
De är faktiskt mycket snyggare irl ;)

   Men gud vad sugen på glass jag blev! Why?! Fan, jag åt bara en banan idag, fatta vad hungrig jag var när jag kom hem (kl.18.30). Det är därför man blir så sugen på något nu. Hmm.. Äter dåligt jag. Hehe, Therese får psyk på mig när vi åker och tränar på lördagsmornarna och jag har inte ätit frukost, "Va?! Hur orkar du då?!!" Haha. Fast nu har jag jobbat några lördagar så det har inte blivit något pumpat för mig, mah I miss it! Det är så bra, man känner sig så stark! Haha ;)

   Nej... Men nu ska jag faktiskt gå och kolla på tvn =)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh nice :) Men det var inga dåliga klackar, 12 cm? Jag skulle aldrig klara av att gå. Är så dålig på det ;)

2009-11-18 @ 11:31:20
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback