Great, just great!

   Ja, jag åkte in på min sista praktikdag idag =(
   MEN jag mådde som sagt inge bra. Vilket resulterade i att jag åkte hem. Så nu är jag hemma. Gah. Så dumt, jag skulle ha stannat hemma och vilat istället... Men då hade jag tänkt "Men herregud! Du är inte sjuk!" Å, jobbigt sånthär!
Ja, och -jag klagar inte nu- jag ska jobba hela helgen också. Nog hade jag sett fram emot min lediga helg på ett tag, men jaja =) Kul att jag får jobba på h&m iallafall! =D Fast imorgon är inte säkert att jag ska jobba, men på söndag (skyltsöndag) så ska jag jobba 13-18.15. Då brukar det vara fullpackat med folk säger de. =)
   Sen fick jag höra en kul grej av chefis också idag =) Nu när jag jobbar extra så får jag personalrabatt (alltid)! =D Fett med nice =D !!!

   HihihiHahahaHehehe
Hahaha.
   Ja, och just det, jeansen som jag köpte måste jag lämna tillbaka, det var ju en söm som var sönder. Hmm, typiskt. Som om någon försöker säga mig något... Jaja, jag vore inte jag utan ett par leggings! Haha! Jag vet inte hur många jag har, jag har typ minst tio olika svarta, hahaha, sen i andra färger och mönster också.
  
   Linus ringde och pratade nyss också, för jag ringde förr och skulle höra om de var hemma (för jag gick ju från tåget och tänkte att man kanske skulle titta in en sväng) men då var det inge svar. Iallafall så började vi prata om bebis och han frågade om jag skulle vara barnvakt "nu då", öhö, ja! "Jag ska köpa en egen säng hit så den kan komma och sova här när den vill!" Hahaha. =)
(Ja, Denise jag kallar bebisen "den" för jag vet inte om det är en pojke eller en flicka, och det är inte dumt) ;)

   Ja, men nu ska jag ta mig en c-vitamin och försöka få något i magen.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback