Gjort är g(h)jort, kan inte bli älg.

   Japp, nu är jag vaccinerad iallafall. 
   Men hon fick förklara för mig varför jag skulle ta vaccinet innan, haha.
"Jaha, du ska vaccinera dig du.."
"Ehm.. Ja, jag tror det..."
"Jaha, du är inte säker?"
"Nej... Varför ska jag ta det?"
   Haha. Men hon sa ja, som alla säger typ. Och hon förklarade (ungefär) vad vaccinet innehöll och varför det var olikt det "vanliga" influensavaccinet (det var någonting om att det var mer "återuppbyggare" i det här vaccinet, ja, jag minns inte, det lät bra då iallafall, haha). Och vaccinet "håller" ju i ett år. Sen det här med att få biverkningar om typ fem år som alla är rädda för, då frågade jag om det och varför de säger så om det är bara i ett år? "Ja, jag har ingen aning varför de säger så!" sa hon. Haha. Ok.
   Ja. Men nu ska jag ta tåget in till stan och jobba lite ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

aah. duktigt :)

2009-11-25 @ 13:08:43
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Denise

aah. duktigt :)

2009-11-25 @ 13:09:44
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback