<3

   Alltså, jag mår fortfarande inte bra. Känner mig helt konstig i huvudet. Ringde till jobbet nu (h&m, japp mitt (extra)jobb nu!) och sa att jag nog inte kunde imorgon för jag mådde fortfarande inte bra. Det bästa är att chefen, hon är så himla snäll och liksom... Ja, vad säger man? Förstående! Nu när jag ringde så förklarade jag att jag var lika som imorse och att jag inte förstår varför det blev såhär. Men hon sa bara "Ja, men ta en mysdag och försök bli frisk, tror du att du orkar på söndag? Om inte så ring imorgon." Alltså underbar chef! Jag får inte skäll eller dåligt samvete (jo, lite dåligt samvete får ja för jag vill ju verkligen jobba där!) när jag är sjuk och inte kan jobba (och måste inte jobba med feber heller). Helt underbart! Inte några: "Är du säker?!" här inte, (Vadå "är du säker" liksom, på att jag har feber? På att jag inte orkar jobba när jag är sjuk?) nej, bara förstående och underbara människor och arbetskamrater och chef =) H&M <3
Ville bara säga det ;)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: magdalena

krya på dig vännen!

kram maggan

2009-11-27 @ 22:04:30
Postat av: Simone

Hahaha! Tack =D

2009-11-27 @ 23:04:00
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback