You don't even have good credit

   Idag så har jag och Denisa varit till stan och handlat! Och då menar jag verkligen det! Jag hade ett fyrsiffrigt belopp på kontot när vi åkte och när jag kollade nu: 118:- Hahaha! Fy fan. Och bara skit känns det som att jag har handlat =( För det första: Hyllor. Köpte finelly hyllor på Ikea. Men. Att det alltid ska finnas ett jävla men! Köper jag inte helt fel då? Jag köpte fel hyllor till konsollerna, jävlaasatanskithelveteaaaaaarrrghh!!!! #¤%&/{##%&/&(¤#¤%&!!! Ja, så då måste jag åka in och byta de, bläbläblä. Men får se när jag orkar det då, snacka om att jag har ont i fossingarna! Ja, och för det andra: Jag köpte ett par skor som jag inte visste om jag ville ha eller inte (som Denise prackade på mig "Jaaa! De är fina!" O.B.S! Det sa hon om alla skor, lita ej på en lillasyster i behov av pengar, haha). Ja, men nu har jag kommit på att jag nog inte vill ha dem... Det är sådana som ser ut lite som sandaler, med ashög klack och snörning -snygga, visst! Men kan/vill jag ha sådana? I donno...
   Ja och för det tredje: Jag köpte en väska för jag måste ha en större väska. Men nu vet jag inte om jag vill ha denna...
   Fjärde: Jag köpte ett par strmpbyxor (I love them, köpte ett på lite tjockare, underbara!) och ett par tunna sommarbyxor. Nöjd med de? Ja. Men jag skulle även ha köpt leggings och ett par jeans... Suck. Typiskt mig, spenderar mina pengar på småtjaffs och inte det jag egentligen vill/behöver ha!
   Ja, och så donerade jag lite pengar till Denise också. Jag tvingade henne att prova en superfin klänning (kjol också tydligen, enligt hon i kassan? Dock finare som klänning!) som hon inte hade råd med, men den var ju så fin! Så jag bidrog lite där. Och såg även en massa små armband som skulle passa bra till just den klänningen, så de fick hon också. Haha, min livs levande docka ;)
   Hmm... Kan fortfarande inte bestämma mig om skorna...
Jaja. Nu ska jag njuta lite i soffan. Har möblerat om och allting känns så underbart då! ;)
Hej!
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Lägg ut en bild på skorna =) och allt annat också =)

2009-05-22 @ 20:02:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, jaa, men du vet jag och bilder...

haha ^^

2009-05-22 @ 20:58:41
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, men precis. Få se en bild på skorna ;)

Och du är allt en rar storasyster minsann <3

2009-05-23 @ 07:42:32
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback