Lookin' out for no:1

   Ja, nu har jag verit ute och sprungit. Hahaha. Det är faktiskt sant! Eller ja, inte sprungit femton mil eller något sådant. Jag gick ut och gick, och så svängde jag in på elljusspåret och tog en liten joggingtur där och komma ut på andra sidan =) Såg några fotbollsspelare nere på fotbollsplan i röd-vita kläder, kom på att Denisa skulle spela match, men jag vet inte om det var där? Det var det nog, skulle ha gått och kollat. Jag gick till Therese och plingade på, tänkte dra med mig henne och kolla, men hon var inte hemma. Hon var på "bilbingo" i Bergsjö, haha. Momma ;)
   Iallafall så var jag så less på min musik på min Ipod (ja jag har rätt mycket, men man ids ju inte kolla igenom allt!) men så hittade jag en "Mix" stod det. Då var det soundtracket till The O.C. Och minnena flödade över! Ååå, första säsongen av det så satt jag, Mia och Denise bänkade framför tvn hemma i Gällsta klockan nio varje onsdagskväll! Haha. Jag erkänner, jag var en total O.C-nörd -beroende. Men så var första säsongen bäst också, sen minns jag inte så mycket, eller hur många säsonger var det? Haha, aja. Några kollade jag på iallafall ;)
Haha, I'm such a nerd ;)
And I love it ;)
   Nej, jag undrar jag vad man ska ta och hitta på nu? Åka och handla lite innan ica stänger kanske (det blev ju inte handlat förut idag) ;)
   Oj, snart är det dags för studenten. Kollade nyss på kort från förra året då jag tog studenten, haha, roliga kort X)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

ja OC är ju så bra! :) var ett tag sen jag kollade på det nu faktiskt... det finns ävl 4-5 säsonger.. fast sista räknas inte (då marissa in är med...)

2009-05-27 @ 20:58:29
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Tess

HaHa jaa ;) som sagt var ju nära till några lappar men papsen vann ju iallafall! haha :D

2009-05-27 @ 23:06:05
Postat av: Simone

Therese: Jaa =)

Tess: Jaaa! Snacka om bra! Jag vill också spela bingo! ;D

2009-05-27 @ 23:32:33
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Mia

Åååh, det var tider det :P Haha! Men första avsnittet tittade du, jag och Denise på när ni bodde på Harvens! :) Puuuuuuus (ps, ska svara på mejlet imorgon)

2009-05-28 @ 04:28:51
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

Mia: Ja just ja! Haha ;)

2009-05-28 @ 11:01:07
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback