Kvällen drar sig.

   Idag har det varit en bra dag =)
   Gjorde hemmalagad pizza till middag när Jimpan komma hem, mmm så gott det blev =) Sen så åkte jag och Jimmie på sightseeing i Gnarp, hahaha, efter vi varit i Gällsta och gett hunden korv (som vi säkert aldrig skulle ha ätit och jag hatar att slänga mat). Jaa. Sen åkte vi hem, hyrde film, hahaha, en såndär dålig "spinoff" från Scary Movie filmerna som heter typ "Bad Movie" eller "Horrible Movie" och är så kassa så de är roliga, hahaha. Och Carmen Elektra är med i varenda en! Hur går det för henne egentligen? Bara damm i plånkan? How's that going? Huh? How you coming on that novel you're working at?* Moahaha.
   På tal om plånka så fick jag löning idag, moahahaha, proud Mary keep on burning säger då jag. Har jobbat så nedrans mycket denna månad, mer än heltid. $Katschiiiiiing!$ ;) Men räkningarna måste betalas först (innan jag åker och storshoppar, haha) och självfallet så kommer skatten på bilen som också måste batalas denna månad. Oh well.

*

Hahaha.
\\
Over and Out ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag fattar inte grejen med Carmen Electra. Varför ska hon alltid vara med i såna filmer. Och alltid så är hon den rollen som är skit tråkig, man skrattar liksom aldrig åt henne.

Family guy <3 Jag tror du och jag har samma smak på tv-serier ;)

2009-05-21 @ 06:01:32
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, ja, hon fattar liksom inte att det är totala B-filmer!

Haha, Jaa ;D <3

2009-05-21 @ 11:29:38
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback