I love it

   Sometimes!
   Idag har jag varit så nedrans trött! Vaknade trött, klev upp trött, gjorde saker
-trött!
   Jag tänkte åka in till stan, birsta, men jag sket i det. Ska göra det på lördag och Jimpan lovade att följa med =) Köpa gardiner, present till Bianca och morsdagspresent åt mama ;) Ja, istället så gick jag ut och gick/joggade i elljusspåret. I'm sooo gooood =) Istället för att trötta ner mig framför tvn, så gick jag ut i solen, häääärligt! Träffade famma, hon hade nyss kommit hem från... Jag vill säga Kreta? Utomlands iallafall, och stod och plockade ut en resekompis väska ut bilen. "Simone!" -Jag hör inget för jag pumpar på musik i lurarna för fulla muggar. "Simone!?" "Åå. Hej!" "Har du varit ute och joggat, vad duktig du är då!" Haha, jaa, that's right. Sen gick jag till Tess och plingade på -igen. Men hon var inte hemma idag heller, haha. We're not meant to be! Jag missat alltid hennes samtal -för hon ringer jämt när jag jobbar. Och nu det här X) Haha.
   Ja, nu ska jag mysa ner framför tvn. Är rätt mätt, jag gjorde pasta och baconsås till middag -götta. Fast nu har jag ätit nog av det, det är en sådan maträtt som man bara kan äta ibland för man blir så less på den efteråt ;)
   Har hyrt två filmer på ica så nu blire' filmtittning och mysa av!
New addiction: Ramlösa Citrus.
Hej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Meen, har du varit ut och joggat? Nu får jag dåligt samvete. Själv har jag suttit framför datorn och tryckt i mig Oreos ett tag nu :P Höhö

2009-05-28 @ 20:49:47
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, jaa, men hylla inte mig än! Det ska hålla i sig också!

2009-05-29 @ 07:49:05
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback