Sorry!

   Igår hade jag sådana planer. Jag skulle umgås med folk, åka till Mona, dricka lite vin. Allt för att jag finelly kunde för jag är ledig idag. Och vad gjorde jag? Inget av ovanstående. Haha. Fick sms av Malin som frågade om jag vill ha skjuts till ljusdal, ja visst! Tänkte jag. Sen får jag ett till där det står att skjutsen vill ha 800kr. Hahaha! Sa jag. Bussen. Men ja, det blev för sent för jag vara nere i Norrfjärden och åt middag och Malin sa att vi skulle åka 19.40. När klockan var 19.40 sa jag, nope, I can't make it. Så så är det. 
   Istället skjutsade jag upp Jimmie som skulle till ferra och dricka öl, och Denise som skulle köpa gotta =) Jag skjutsade hem Denise igen och stannade i 'fjärn. Vi spelade Call of Duty hela kvällen, haha. Pappa har ju två X-box 360 (han vann ett på typ betsson eller något) så vi kopplade ihop dem så vi kunde kolla på olika tvskärmar. Haha. Vi satt där och spelade och spelade, helt plötsligt var klockan 22.20 och vi hade helt glömt bort earth hour! Hemma hos grannen var det stearinljus och släckt, vi hade tv-spelen på i högsta volym. Suck, haha. Sorry! Men hos pappa drar det bara ström på helgerna, eftersom han är borta och jobbar på veckorna, så det är ju bra. Men nu ska jag se till så att det inte drar ström någonstans i onödan, släcka alla lampor när vi inte är i det rummet, dra ur alla mobilladdare! -De luriga jävlarna. Haha. Osv.
   Nu har jag suttit och kollar på Robinsson 2009, det var rätt intressant faktiskt! Haha, rätt kul att kolla på =)
   Jaa. Nu ska jag klura ut vad jag ska hitta på idag =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Jaa jag kollade med på det! rätt bra faktiskt ;) jag tyckte att christian skulle åkt ut

2009-03-29 @ 13:32:58
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa, inte hon iallafall, hon var rätt bra "Jag ska stycka köttet sen äta, gott!" Haha! XD

2009-03-29 @ 14:47:20
Postat av: mona

Assynd att du inte kom, men det blir ju fler gånger:) Jag trodde inte jag skulle kolla på robinson, hade liksom sagt, patheeetic! men så fastnade jag för reprisen idag likaväl! xD fa-an!:P

2009-03-29 @ 16:38:41
Postat av: Simone

Jaa!

Men jaa, samma här! Hade totaldissat det, sen fastnade jag också för reprisen! XD

2009-03-29 @ 18:01:14
Postat av: Mia

Jag glömde helt bort earth hour, men det gjorde inget.. satt i bilen hela tiden ändå =P

2009-04-01 @ 14:08:20
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback