"Hälsa-på-dagen"

   Bah. Ja, det snöar. Oh maaaan! Haha.
   Idag har det varit hälsa-på-dagen hemma hos oss, haha. Först kom Denisa, sen papa, sen mama, sen Harriet och P-O, och sen Linus, en sväng bara. Haha. Och självklart ska alla komma när det är skitigt. Odiskat, damm everywhere, och kartonger som man än en gång glömt att åka till insamlingen med. Suck. Men jag ställde mig och diskade när mamma åkt, Jimpan dammsög och nu håller han på torka golv. Jag har dammtorkat överallt. Rätt äckligt. Haha.
   Nu måste jag gå och ta itu med sop"tunnan". Jag måste tvätta ur den på något vis. Hmm... Helst utan att röra den... Haha. Och jag måste hjälpa Jimmie och torka i badrummet, han är tyligen rädd för damm. Eller bara lat. Det går inte att bara lämna hörnen och där vid tvättstället, fullt med damm! Bläblä. Ta i! Haha. Och när Harriet var här så tog hon hand om mina sjuka blommor lite, haha. Plockade döda blad och ställde en i duschen för att se om det går att återuppliva den, haha X) Hoppas den tar sig. =)
Jaja.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback