"Den finaste spagghetti i stada!"

   Hahaha. Ja, jag åkte in till Sundsvall iallafall. Var så jävla förbannad på att inte ha någonting att göra så jag drog på mig mina nya boots och brummade iväg =) Haha. Ja, i staden så hittade jag dock inte så mycket. Saker jag tänkt köpa som jag sett på reklam/ i tidningar så inte lika bra ut i verkligheten. Jag fick iallafall med mig ett armband, ett par örhängen och ett par solbrillor från staden. Och gissa vilken färg? Jo, rosa =) Vet inte om jag nämnt det men jag är helt inne på rosa, och rosa detaljer just nu =) 

   Sen åkte jag ut till Birsta. Och gissa vad jag fick med mig därifrån? En kamera! =D Haha! Ja, det är sant! Och jag är så lycklig! Haha! Jag hade sett en annons på elgiganten, så jag åkte och kollade på mediamarkt istället, haha X) Och mycket riktigt, den var billigare där! Helt otroligt tycker jag! Samma kamera, samma produkt, fast billigare! Wiihoo! =D Och minneskort och kameraväska också =D Haha! Underbart! Nu ska bara batteriet laddas sen ska jag testa min precious! <3 XD
   Ååå. Jag blev så glad, det var en tjej som hjälpte mig där inne, hon : "Ja, det är bra pris nu.." Ungefär som hon försökte tipsa mig utan att cheferna såg att hon inte försökte pracka på mig de dyraste, haha. Sen när jag skulle gå ut så stod det två killar från ett elbolag och gav mig rostade&saltade solroskärnor. Då fastnade jag där ett tag och han skulle ringa till Jimmie (för jag sa att han tog hand om sådant så han inte skulle fråga mig om jag skulle byta och hålla på, haha) och fråga om vi skulle byta. Haha.

   Sen ville jag bara hem för att testa kameran men jag bestämde mig för att kolla en sväng på birstacity också. När jag väl var där inne så kom jag på att Therese kanske jobbade -så jag kunde berätta för någon om mitt fantastiska köp! (Min mobil dog nämligen). Men hon jobbade inte då. Oh well. Nu får ni väl reda på det ni som läser! =D
   Nej, nu ska jag kolla vad det ska bli för mat. Jimpan håller på pizza i Harmånger, men jag gillar ju inte de pizzorna. Hmm. Jaja, får se vad det blir =) Kanske kebab? Kanske en ny kamera?! Som jag velat ha huuuur länge som helst! Digital systemkamera. Hur maffigt som helst.
 ;D
Happy!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad roligt! :D vad blev det för nån? och jag måste oxå köpa en kameraväska! inte så bra och gå runt och bära bara kameran ifall man tappar den, och klantig som jag är så häver jag väl sönder den snart ;) haha men vad roligt!!! :)

2009-03-26 @ 17:43:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Denise

oh härligt =)

2009-03-26 @ 17:59:41
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Therese: Det blev en sån vi pratade om ;)

Denide: Jaa =D

2009-03-26 @ 19:22:48
Postat av: Simone

Eller pratade. Haha. Men typ X)

2009-03-26 @ 21:53:45

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback