Men hallå?

   Var tog finvädret vägen?
   Jag och Jimpan åkte till Harriet och P-O och pratade lite, då gick jag ut och gick med deras vovve "Molly". Hon är så himla söt! En "liten" collie(/pudel) som är så nyfiken och när vi gick så jagade hon varenda humla hon såg! Haha! Söta hund! Och när vi går (Skestavägen) så hoppar det fram ett rådjur som vill över på andra sidan vägen! Haha, jag blev så paff!
Vi gick iallafall hem till Gällsta och hälsade på Sippis där, fast jag tror inte de vill vara vänner. Jag tror Sippa blev sur på mig, haha. "Här bor jag, ta bort den där!" Haha. Jaja. Vi gick iallafall "hemåt", och vad gör det då? Jo -börjar att regna. Haha. Typiskt. Så mycket blev det med stranden och solning idag =/ Jaja. När vi gått en bit så ringer Jimmie och säger att han är ute och letar efter oss för att ge oss skjuts hem. Så slapp vi gå längre i regnet. Inte för att det gjorde mig så mycket, det var rätt skönt med lite regn =)
   Ja, nu är jag hemma. Ska städa lite i tha lägenhet. Boring... Haha. Men Jimmie dammsugar iallafall ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback