Men alltså...

Mah! Jag tror solen har tagit! =D Vi åkte ner jag och Therese (+hennes syskon m. vänner) och försvann solen! >:@ Men! Vi var uthålliga och väntade snällt, så komma den fram igen! Då blev det att pressa och bada! Wiho, sommarens första dopp! Förjävla härligt! Kallt, men skööööönt! Skulle ha hoppat i en gång till innan vi åkte hem (molnen kom tillbaka efter någon timme) för nu "bränner" det i kroppen. Aja.
   Nu ska jag ära spgetti och fundera på om det blir nå peace för mig... Jag vet inte. Biljett? Packning? Jag vill ju! Moh!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag och nathalie kom ner tidigt men gav upp sen när dom fula molnen kom :P

2009-06-23 @ 18:05:57
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

oouff, jag tar detta som att du inte fått tag på biljett?:/ Jag hoppas du ligger i ett tag till! CAUSE ITS GONNA BE SOO GREEEAAT!!!!!:D

2009-06-23 @ 20:18:49
Postat av: Simone

Therese: Ja, men ni skulle ha hållt ut!! ;)

Mona (?): Ja, =( Ja, men jag vet! Men det är bara för oplanerat och shit, skulle ha ringt när du köpte diiin!!

2009-06-23 @ 22:24:02
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback