Jag känner såhär...

...Varför ska man vara så jävla snäll för? Jag ska nu inte vara snäll, bara om någon förtjänar att jag är snäll mot dem.
   Är på så fuckigt dåligt humör. Är hungrig, finns fan inget på ica nu. Alltså man kan ju undra hur han som är chef där tänker "Men vadå midsommar. De får väl handla upp det som finns sen ta av det andra." Idiot. Det ska väl finnas att handla? Det är väl det som jobbet går ut på, att se till så att kunderna är nöjda. Fuuuck. Blä. Mitt humör vände som en blixt inne på affären. Hatar det. Jag och Jimmie stod och tjaffsade ("tjaffsade") om vad vi skulle äta -tillslut gick han med på spagetti o köttfärssås. Men fanns det köttfärs? Nej. Bah!! Fick köpa sånadär burkar med färdig. Hmm... Bäst att det är gott. Annars blir jag ännu surare... Nu ska jag försöka vara snäll mot Jimpan, han förtjänar faktiskt det.
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback