Idag klev jag faktiskt upp strax efter nio.

   Inatt drömde jag att jag var tillsammans med en tjej. Och hon och hennes familj var kristna och väldigt traditionella. Vi satt runt middagsbordet hos henne och pratade med hennes bror och hans tjej som hade förlovat sig. Hon såg lite sorgsen ut. Hennes mamma sa: "Din tur kommer." Hon började gråta. Jag kände mig som en bov för att jag inte friat. Sen blev jag less på henne, jag sa att jag kände mig som "mannen" i förhållandet, och jag vill inte vara en man. Jag vill vara jag. Jag undvek henne, jag tror inte hon fattade att jag inte ville vara med henne längre. Men tillslut så var jag själv. Då letade jag efter en kille som hade sagt att han var tillsammans med mig. Jag hittade honom. Han var också kristen. Vi var på en restaurang/klubb där han jobbade. Jag blev indragen i klubben och "bossen" ville inte att jag skulle gå. Värsta maffiabossen. Jag blev rädd. 
   Sen måste jag ha vaknat. Are you trying to tell me something Jesus?
   ;)
   Inge fint väder idag heller. Ska jobba kl fem. Usch. Jag hatar att jobba eftermiddag, känns som man bara går och väntar. =/
   Nej. Jag tänker inte sitta här och vänta på att jobba. Nu ska jag tanka dunken och åka ner till fjärn'.
 
I miss my fatty-cat! Kan du inte komma hem Gary? Så kan jag ta med dig hem till mig =)
  
Mitt liv är fyllt av saknad. Efter Jimmie, fet-Gary, underbart jobb, veta vad jag ska göra av mitt liv, etc.
Hmm.
   Pratade med Tess igår. Hon ville att jag skulle skjutsa henne till Sundsvall kl 04.00 nästa torsdag eller fredag. Ha. Ha. Men jag vet inte om jag jobbar, det fixade sig ändå för jag kom på att hon kunde åka från Gnarp. Jag fick mail av Mia också. Från Amerikat. Häromdagen. Eller veckan. Stryk det. Kollade mailen nu och jag har fått another mail =) Men iallafall, hon har hört av sig. =)
   Nej. Nu ska jag svara på mailet, klä på mig och sen klippa av en irriterande nagel.
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: denise

Gary! :'(

2009-07-24 @ 14:52:42
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Miumiumiumuumjauu Gary :'(

2009-07-24 @ 16:06:04
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åhh! Vad tjock och go han såg ut! =) Liknar Chico =P

2009-07-24 @ 16:42:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Mmm =) Han är så himla goo!!

2009-07-24 @ 21:11:59
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback