Update

   Ja, lite dåligt uppdaterat på sistone. Det beror på att jag har varit i Norrfjärden hos pappa och Bianca =) Har sovit där i två nätter nu, haha, jag och Bianca har jättekul innan vi somnar. Första kvällen vägrade hon släcka lampan så jag höll på få psykbryt på henne, men jag orkade inte kliva upp! Hon släckte den tillslut. Efter ha "skojat" några gånger på/av/på/av osv. Haha, skitunge. Sen lekte vi "citat från disney/pixar filmer" typ; "Mmm! Tallkottar!" Och "Å nej, nu bläckade jag på mig!" Hahaha. Sen skulle hon leka det hela natten. Men jag somnade.
   Idag så cyklade vi till Sörfjärden igen och badade. Det var svinkallt i vattnet och inte mycket bättre i luften. Kommer hösten nu eller? Men det kom lite sol -när vi cyklade hem! Jaja =)  
Bianca förr i sommar, när man kunde sola och bada på stranden.

   Ja, och imorse vaknade jag och blev så jävla sur. Dels för att jag drömde att Denise var död, fy fan vad hemskt det var! Jag vaknade liksom i drömmen och tänkte "jaha, det var bara en dröm" men så var det inte det! Så kom mamma hem till mig och pratade med mig och jag bara brast och började grina och skrika "Det skulle ha varit jag! Kunde inte jag ha dött istället?! Hon hade ju hela livet framför sig!" Behöver jag säga att jag har apjobbiga drömmar fortfarande? Nu ska jag sätta världsrekord i att vara vaken. (Drömde även att jag bodde i ett kollektiv med gamla avdankade rockstjärnor som gillade knark. Suck.)
Ringde och kollade så hon levde. Det gör hon.
   Ja, och efter jag vaknat och klivit upp så får jag ett sms av Jimmie; "Kommer nog hem nästa vecka någongång." MAH! Nej. Nu får det vara bra.
Packar bilen och åker och hämtar honom.
Ses.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

när kommer det bilder och update. från "semstern" då? :)

2009-07-22 @ 21:12:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Elin

mmm, Tallkottar = Ice age

Åh nej, nu bläckade jag på mig = HITTA NEMO! Bästa filmerna någonsin om jag får säga det själv =)

2009-07-22 @ 22:25:02
Postat av: Simone

Elin; Hahaha! I know!

Therese; Oj, det har jag glömt, haha. Kommer inom en snar framtid ;)

2009-07-23 @ 21:06:57
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback