SneakyPeak!

   Ja. Igår så åkte jag moppe ner till Norrfjärn med Denise, haha, det var kul =) Vi var barnvakt. Jag färgade hennes utväxt, och Bianca fick nervfel för att det inte fanns något hon kunde göra. Hon stod och höll i kammen tillslut. Haha ;) Sen gjorde vi mat. Sen blev det gotta ;) Och jag och Bianca spelade badminton, det är skitroligt ju! Fast jag fick psykbryt tillsist när vi knappt kunde spela en boll utan att någon missade X) Hahaha.
   När klockan närmade sig tio så kom pappa och co. cyklandes. Pappa skulle hälsa på sin barndomskompis och de andra skulle på pubafton. Undrar jag om det inte blev så att pappa följde med dom istället? Haha. Jaa, sen ringde Jimpan. Han var påväg till vandrarhemmet, hade slutat jobba nyss. 
   Denise och Bianca höll på göra smoothies/milkshakes/i don't know. Sen knackar det på dörren och någon kliver in. Jag tittar och ser; Jimmie! Aaaaa!! Jag skrek som en galning och slog han för att han ljugit, hahaha! Denise hade vetat att han skulle komma för Marcus hade sagt det (och Eva hade sagt det till honom), men hon sa inget, lilla sneaky ;) Haha =) Kändes lite konstigt att se han igen bara sådär, haha.
   Nu ligger han och sover (fortfarande), stackarn, måste vara trött. Han hade jobbat till elva i fredagskväll bara så de skulle hinna göra klart igår och hinna med tåget som gick 15.30.
Min Jimmie är hemma =)
 Puttinutten då ♥ ;)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback