Igår lade jag mig utan shorts, imorse vaknade jag med shorts på...

...Går jag i sömnen? Det måste jag bara göra! Jag har inget minne what-so-ever av att jag tog på mig shortsen inatt! Sjukt! Haha.

   Igår så åkte vi iallafall båt till en "strand", faktiskt så var det stället där vi (pappa o co) brukar campa =) Där var Terra+Ferra och Nathalie (Pär hämtade mig och Jimmie med båten). Där log vi och solade och pratade skit tills klockan blev typ fem. Då åkte vi hem. Jag ville så gärna åka ner till restaurangen i Sörfjärden och äta, och så blev det! Jag blev glad -tills vi kom fram. Det var "revy" där (i restaurangen? I don't get it, får någon plats där?). Ja, då blev det en massa velande "ska vi åka dit? Ska vi åka hit?" Och ja, jag blev irriterad. Det är väl bara och säga "Nu åker vi hit" Istället för att alla säger "Jag bryr mig inte" när man egentligen gör det. Iallafall så behövde jag tanka, för jag trodde vi bara skulle till Sörfjärden. Där på macken fick jag nog av "hit och dit" och sa till Nathalie men ska vi åka till b-sjö då? Ja, sa hon. Sen så blev det så. Vi skulle på pizzan och äta. När vi kom fram så stod Loffe och väntade utanför thairestaurangen, ok, sa vi. Så det blev thaimat. Haha, jag kunde inte sluta skratta där inne! Therese:"Men kycklingspett då?" Hon (ägaren) "Inge kyllinspett!" Nehe! Loffe: "Hmm, men räkor då?" Hon: "Inge läkor!" Nehe! Haha. Men iallafall så var det supergott det jag åt. Kyckling+kokosmjölk+röd curry etc. Och ris såklart =) Haha, det var kul.
 
   Efter maten så blev Jimmie skittrött. Haha, jag såg det på han, ögonen gick nästan i kors X) Så vi hittade inte på något mer, vi gick (ja, åkte) hem. Kollade på film, "The House Bunny" Med Anna Faris (hon från Scary Movie - filmerna), haha, jag bara älskar henne! Haha! När hon skulle komma ihåg folks namn så gjorde hon till röstan sådär mörkt så det låter som man harklar sig när man pratar, lite exorcisten-style, hahaha. Och hon skulle ställa sig sådär som Marylin Monroe, fast hon ställde sig över ånga istället: "Fuck that's hot!!!!" Hahaha!!! XD


Jaja =) Nu har Jimmie vaknat också hör jag. Undrar om han är fyllsjuk? Haha ;)
\\
Over and Out

Haha! Jimmie sa att inatt hade han vaknat av att jag stod upp och borstade smulor ur sängen (jag hatar det, kan inte sova om jag känner smulor!) men jag har NOLL minne av att jag har gjort det! Kanske tog på mig shortsen då också? Hahaha XD

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback