I must change

   Design. Ska göra lite ändringar tror jag. Lite mer färg i designen tror jag det ska bli. Måste bara ta några nya foton. =)

   Fan vilken jävla vikthets det blev nu då? Alla bloggar om att gå ner i vikt och tidningarna pressar som aldrig förr. Läste i aftonbladet tror jag, de hade intervjuat hon som "kom på" lchf (low carb high fat) metoden. Och hon sa att för mycket träning var inte bra. Hahaha. Dumma tant. Hon menade inte ens för mycket träning som i "springa femton mil varje dag och köra slut på sig själv" nej, hon menade typ träna 4ggr/veckan eller något. Hahaha. 
   Jag läste att Nathalie* skulle börja med points, viktväktarna är det va? Ja, det är säkert bra att räkna ut hur mycket man behöver äta på en dag. Men då tycker jag att det ska vara just hur mycket man behöver äta på en dag, inte hur mycket man får äta på en dag.
   Men ska jag vara ärlig så hatar jag all sånt bullshit, sorry, men det gör jag. Haha. Men jag menar vem vill läsa om hur mycket/lite någon annan har ätit idag? "Oj, nu åt jag tre fiskpinnar istället får två! Spy."
   Nej. Vill man gå ner i vikt så är det bara att gå ut och röra på arslet. Så är det bara. Ska ut och röra på mitt jag också. Vad hände där egentligen? Helt plötsligt var jag på g i elljusspåret varje kväll, sen tog det slut? Mysterium.
   Nu sitter jag och lyssnar på Missy Higgins =) Brabra där.
   Ska höra med Jimpan nu om vi ska hitta på något skoj ;)
Hejhej!
\\
Over and Out
*Alltså jag menar inte något illa till dig Nathalie om du läser, jag förstår inte ens varför du tror att du måste räkna points, skinny bitch ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha :D

2009-07-28 @ 19:47:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag tror inte ens jag kommer hålla mig till det så länge ;) matsuget brukar vinna i slutändan! haha

2009-07-28 @ 19:48:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, ;) Brukar bli så, kroppen måste ha mat ;)

2009-07-28 @ 23:17:17
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha.. jag skulle aldrig palla att räkna och hålla på med sånt shit jag heller. Men men..

Och btw, jag älskar också Missy Higgins :) Warm Whispers går fan inte att få nog av :) Mys.

2009-07-29 @ 04:25:01
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller med dig! Min äldsta syster har bantat i hela sitt liv tror jag, och jaa visst hon lyckas väl med hjälp av points och allt vad världen har att erbjuda - MEN hon går upp igen när hon har slutat att inte äta.

Vi alla syskon (speciellt Andreas :P) bara lyfter på ögonbrynen och suckar åt henne, men hon tycker att det går för sakta att gå ut och gå och träna till sig en fin kropp. Hmmm, då vet jag inte om man riktigt bryr sig om sin kropp. Vilken kropp mår bra av att inte få mat och tappa 2 kilo i veckan? Nej, jag peppar faktiskt inte dessa som bantar, man mår bara sämre av det! ;)

2009-07-29 @ 10:24:34
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mia; Haha, nee ;) JA! Den låten är så himlarns fin =)

Sara; Oj, jaa, men det blir ju så. "Äta riktigt igen" finns ju liksom inte, då läggs ju alla kilon på igen.

I agree. ;)

2009-07-29 @ 12:34:59

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback