Aouch!

   Kollade på Cinderella Man på 4:an. Aj. Hur fan kan boxning vara en sport?
  
Skönt att han vann iallafall. Bra film =)
   Annars idag så var jag och Jimpan ner till Norrfjärn och hälsade på, sen bara varit hemma. Åkte och hälsade på Linus och Sara och kollade på en film de hyrt; "They Wait" tror jag den hette. Varför vet jag inte. Den var rätt... Händelselös. Jag menar, förväntningarna byggdes upp med scary music, sen hände bara något litet. Hm.
   Men nu blev jag sugen på att boxas. Alltså träna boxning. Eller kanske träna någonting överhuvudtaget, haha. Blev bara boxning för filmen ;) Fast träna boxning med säck och femtontusen sit-ups och hopp med hopprep skulle nog inte sitta fel. Haha.
   Men iallafall, nu måste jag sova. Jobba imorgon, långdag. I don't wanna...
G' night.
\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback