What's happening?

   Fy så uttråkad jag blev. Hmm. Har kollat på X-men2 (kollade aldrig klart på den häromkvällen) och nu blev jag pigg som en mört.
   Undrar jag vad man ska göra imorgon, funderar på att åka in till Sundsvall men jag vet inte jag. Jag menar, halva lönen är fan borta nu X) Och åker jag dit så blir det ännu mer spenderat. Suck, man skulle ha unlimited cash alltså. 
Här är mina glas jag köpte idag:
  =) Jag har ett par likadana vinglas också, fast med guld istället för silver. I like these =)
Och har jag nämnt att jag har en fet katt?
  Naaw, lill-Gary då =)
   Jag skulle vilja köpa en systemkamera nu, en bra en. Fast då ryker alla pengar (det där med pengar seems to be the problem har jag märkt). Och så är det den eviga frågan; vad ska man ha för kamera då? Blä, man blir så less för det finns så många olika och jag vill ju inte köpa en bara för att köpa, jag vill ju ha min for ever och ta svinbra bilder. Jag frågade fotoläraren i skolan också men hon visste inte heller (!?) Hon svamlade ihop något random-svar "Ja det beror på, nik...Nja, hmm...Blabla, digit...hmm.. Jaa.." Typ. Hmpf.
   Ohoh, well.
Nu ska jag gå och ha en bra kväll, I suggest you do the same. =)
Ciao!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har ju en Nikon D40 som är relativt bra, fast jag har inte figurerat ut hur man ställer in slutartiden och allt sånt själv utan jag kör på automatic men det funkar bra :)... Men jag tror du ska satsa på ändra en Nikon eller Canon.. typ D40 eller D60... Dom ligger väl runt 4-5000 nu skulle jag tippa på :)

2009-01-28 @ 09:40:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

sen kan man ju köpa till objektiv oxå, så blir det ännu bättre, det är jag sugen på :P

2009-01-28 @ 09:41:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Åå, bra med precisa tips! =) Tack

2009-01-28 @ 10:02:12

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback