No ork to blogg...

   Nej, ty fusan vad trött jag är.
   Idag vimlade mina tankar iväg. Jag kom på att ja, jag är nog en festivalare. Jag hade så grymt kul på peace i somras med Malin och Mona and all the rest. (Nej, jag glömmer aldrig arvika heller ^^) Hoppas de hänger med nästa sommar också. =D Sen kom jag på att jag vill ut och dansa. Damn, jag har inte varit ut på aslänge! Men nästa helg blir det nog, om det var då Therese kom hem (??). Då måste jag ringa Mona också, och Malin och de får ringa alla andra så alla går ut! Hahaha. =) Det skulle vara skitkul.
   Imorgon hämtar jag ut mina kläder. Kan det bli vår fortare, jag vill inte ha på mig mina vinterskor längre! ;)
   -Här skulle det vara en fin bild från P&L men datorn vägrar samarbeta-
   Hare' gött va. Va.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: mona

ååh festivaaal! Det upptar väldigt mycket tanketid för det just nu^^



Jag ska ut i helgen, det är Markus Krungård i Hudiksvall:)



Men om du ska ut nästa helg är jag räätt så pepp^^ hihi:P



Pusspåre!

2009-01-22 @ 11:34:23
Postat av: Simone

Yaaaa! XD

2009-01-22 @ 13:15:40

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback