I love to be busy

   Idag har jag varit i Hudik. Jag har insett att jag inte gillar den staden så värst mycket, det är liksom inte ens en stad -bara en lite större by. Iallafall så var jag då ledig idag och Linus + mamma skulle in så jag hakade på, känns liksom lite träligt att bara sitta hemma och uggla. På senaste tiden så har jag haft något att göra i princip varje dag så det känns bra, man känner sig sund på något vis =) Ja, och där spenderades det pengar -såklart. En ny t-shirt, leggings, ringar och glas =) Från Indiska, haha, Mia skrattar (eller suckar) nog om hon läser detta. Hon som alltid säger att jag kan inte åka hem från stan utan ha köpt minst en skål därifrån X) Jag provade även ett par chinos men jag säger bara NO. Big no-no. Fy vad fult. Nej, inte för mig. Haha, och Jimmie sa när jag berättade detta för honom: "Ja, jag tycker inte det är något för nån ja." Han tyckte också de var fula i reklamen, haha XD
Alltid i provhytterna så är det ju sådant förskräckligt ljus. Liksom bländande vitt, och man ser liksom allt. Men idag var det liksom... I don't care. Jag gillar mig själv. Therese -thess- sa en gång till mig: "Du är så bra Simone för du skiter i vad andra tycker, och du har på dig vad du vill" Tack Therese. Fan vad bra man känner sig ibland. Yeah, you heard me.
Sen bjöd mama mig på en fika, kaffe och morotskaka. Jag hade glömt bort hur mysigt det är att fika -och dricka kaffe- på café. Jag har ju "slutat" dricka kaffe, men nu har jag nog börjat igen. Man känner sig piggare, inte för att jag vet om jag inbillar mig eller om koffeinet faktiskt har en verkan (förut hade det 0 verkan på mig, jag blev bara trött av kaffe, haha). 
   Lady Gaga's "Poker Face" har rullat på i hjärnan hela dagen. Värsta kul ändå, jag gick och sjöng på den och direkt när man kom in på "guldsmeden" så spelas den låten =)
   Nu skall jag ta en dousch va.
Hej!
=)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, jag hatar ljusen i provrummen! Det ser aldrig likadant ut när man kommer hem.. Åhh! morotskaka! Fy fan va gooottt ! :D haha

2009-01-27 @ 18:09:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Mhm, den var väldans god =) Fast lite mycket ^^

2009-01-27 @ 19:11:50

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback