Fy fan

   Fy fan vilken värdelös dag.
   Allt är ju bara så BLÄ.
   Jag kunde inte vakna imorse. Jag var så jävla trött, jag är så jävla trött! Och ont i skallen... Suck.
   Inte vet jag om jag orkar gå ut ikväll heller, skulle ju gå ut med Therese men jag vet inte om jag orkar. Sorry, men jag tänker lyssna på min kropp nu och orkar den inte så orkar den inte. 
   Får fundera ett tag. Helst av allt så skulle jag vilja mysa ner i en biosalong och se en bra movie, gud in heaven vad mysigt.
   Har iallafall satt upp skåpet+hyllan i badrummet = BRAAA!! Fint och bra. Bra. Bra.
   Vad ska man göra en lördag då. Hmm. Kollar just nu på reprisen av "Made in Sweden" och herre i min jävlar vilken jävla mes jävla tönt jävel! Han får världens chans och flera gånger så har han sagt att han ska hoppa av för någon var "elak" på han eller "Jag står till svars för mitt hjärta" Men bu-fucking-hu. Håll käften och sjung.
!!! 
Ge mig chansen istället, så blir jag en super star instead, promise.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback