Bad update!

   Jag vet, jag vet! Sorry.
   Iallafall. Jag har varit dålig på att skriva, så nu tänkte jag summera helgen.
Fredag: Jobb. Jag jobbade på bussen, jag var värsta depp när jag skulle åka. Men sen blev det bättre, mycket folk = mycket att göra och jag blev på värsta bra humör och allt. Sen när jag ska kliva av i Uppsala så märker jag att någon/några har snott en massa dricka och en bunt med bullar! Fy fan vad lågt! Vilka idioter gör sådant? Det var på en dubbeldäckare så man häver "fikat" liksom där bak där man även kan ha väskor, så man ser inte. Ja, så den dagen saknades det 170:- ur kassan. Fy fan. Tur att chefen förstod och jag inte måste pröjsa det (ja, det hoppas jag att jag inte ska göra. Hon sa inte det iaf. Då jävlar.) Och nu blir allt mycket mer komplicerat när man måste hålla på att ta alla väskor fram i bussen, suck. Då gick jag in på Willy's och köpte bananer, yoghurt och lite godis för att cheer myself up. Det var första gången som jag inte gått/jobbat hela dagen och varit hungrig.
Sen på fredagskvällen åkte jag + Jimpan ner till papa och åt middag och spelade kort. =)
Lördag: Skidåkning i Hassela! Mycket lyckat denna gång! Fy fan vad kul det var att åka! Och fötterna gjortde inte alls lika ont som förra gången, skönt! Undrar jag om de vet vad de gör vissa av skiduthyrarna? Hmm. Iallafall så blev det en heldag. "Sista åket" sa Denise och Bianca, "Nej." Sa jag. Alltid när man säger så så händer det något dåligt. Men de övertalade mig (jag ville ju inte muppa och gå till bilen och stå där själv). Och mycket riktigt. Efter att Bianca blev övertalad att åka en backe hon blev lite rädd för (som hon klarade så bra, hon är så duktig och modig den lilltjejen!) Ja, jag var också lite rädd för den för på ett ställe går det rakt ner, och jag är inget proffs, fast bara man åker -och inte fegar och stannar- så går det rätt bra. Fast rätt bra är jag ändå -tänkte jag i backen. Men, vad händer? Jo, det är jag som vurpar och får snö fulla näsan! Hahaha, jag skriker rätt ut "AAAAAJ!! MITT ANSIKTEEEE!!!" Då stannar en pappa m. son och ger mig en skida (som båda flög all sin väg) och frågar om det gick bra. "Jaaarååå." Säger jag lite generat. "Ok, för du skrek så väldigt." HAHAHA! Jag är en skrikare OK? Haha, "Närå, ingen fara, jag fick fullt med snö i näsan bara." Hahaha.
Sen åkte vi hem till mig (efter jag blivit tvungen att lämna kassorna till "chefen" och skit -på min lediga dag! Blä) och fikade varm choklad och muffins (och godis). Kul dag! =)
Söndag: Ja, idag har jag också jobbat. Och nu mår jag illa som bara den. Det började imorse på bussen, fy vad jobbigt. Och jag känner mig darrig/förkyld. Bläbläblä! Och imorgon ska jag jobba långdag! =S Fyyyyy. Hoppas jag mår bättre då. SÖMNBRIST har jag iallafall. Har fan klivit upp vid 7 hela helgen.
   Jaja, men nu håller jag på att hungra ihjäl! Matmatmat!
"Jag är en vampyr, suger och spyr..." -Den sätter sig på hjärnan.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: mona

hihi pratade med Markus Krunegård i natt ja^^

2009-01-25 @ 20:45:28
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wooowwooowwowww, waiiit a minute! Hahaha ;) Fan, du skulle ha hälsat!!

2009-01-25 @ 20:55:45

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback