Oh my god

   Jag gör typ världens godaste semlor! Mmm! =D Sitter och smakar den första nu, gooo-oood! Det blev 8 stora, en bautastor, en mellan och två mindre. Haha, oh well, you know what they say: size doesen't matter. Hahaha. Right...
   Iallafall så gick det inte bra att gå ut och gå, jag blev helt slut i kroppen! Fick svänga av och ta en kortare väg. Blä. Sen ramlade jag i trappen! Hahaha! Alltså trappen är ute, tror dock inte att någon såg mig, fast hörde kanske: "AAAJJJJEEE! Fy Faaan!!" Hahaha! Hala dumma trapp. X) Sen var det ju meningen att jag skulle följa med Fridolf, Kajsa och ??? till stan idag/ikväll men jag har inte hört någonting från dom. Jag vet inte om jag orkar heller, vill inte bli mer sjuk förren jag är riktigt frisk.
   Nu sitter jag och kollar på "Life of Ryan" och han ska köpa en hund fast han ska åka bort. Varför? Om man inte har tid med en hund så kan man inte bara köpa en hund för att "man är sugen på att ha en hund". Suck, tur att han ringde sin mamma innan som pratade lite vett i honom. Hahaha.
   Men iallafall. Nu ska jag gå och ta mig ett glas mjölk. Eller vatten. Någonting som är kallt.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Skicka en semla till mig. Och en pizza. Plus fiskpinnar och falukorv! Aaah, jag har fan abstinens efter svensk mat.. måste åka till IKEA snart :S

2009-02-27 @ 04:37:27
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! ;)

2009-02-28 @ 13:06:39

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback