Löördaaa'

   Idag har det inte skett så mycket.
Vi var och hälsade på Linus i hans nya lägenhet, drack kaffe, åkte till Harriet och P-O och hälsade på och åt gröt, sen måsta jag åka till Gällsta och släppa in hunden som rymde när denise åkte iväg till papa. X) Haha. Sen nu så känns det som jag bara dödar tid, konstigt ändå; När jag ska jobba så kommer jag på en massa som jag ska/vill göra, typ gå ut och gå och kolla upp gymmet osvosv. Sen när jag är ledig så blir det bara att man typ slappar. Haha.
Ska kanske jobba imorgon, det var en som "kanske var sjuk" så. Ja, hon skulle ringa och säga iallafall. Möööö.
   Men! Det är en fransman som klättrar en jättehög byggnad i en spindelmandräkt på tvn!
   Ikväll ska jag vara chaufför, ska skjutsa hem pappa om han skulle på bergegården. "Men inte senare än tolv!" Haha, han skulle åka och jobba imorgon så han skulle inte vara ute så länge.
   Nu ska vi åka och handla lite.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback