Is this how it's going to be?

   Fy vad less jag är nu. Mest på hostan, jag får så jävla ont i halsen av att hosta hela tiden. My kingdom for a piggelin! UhuuUhuuu.
   Today I wore: Clothes! Känner mig piggare, men sjuk. Idag kändes som en kläddag, inte en "jag-tar-täcket-och-allt-jag-hittar-sen-över-med-morgonrocken-på-det". Bra. Fick dock avböja jobb imorgon (tror jag skulle ha jobbat imorgon iallafall, tyckte hon sa det men när jag ringde så lät hon så... Distant liksom). Jaja. Vill inte tänka och räkna "nu hade jag kunnat tjäna såochså mycket istället för att ligga här och hosta och fade away." Blä. Om jag bara kunde ta och bli frisk någon gång, om jag ska bli det så måste man ju vila. Blä, vad less jag är på att vila.
   Jimmie då? Ja, han ligger och sover. Suck. Hahaha. Och jag sitter och kollar Miami Ink, senare Family Guy. Alone. Utan någon som kan köpa piggelin åt mig. Är det såhär det ska vara? Jag skulle ju hänga med mina småsystrar i Norrfjärden ihelgen. UhuuUhuu. Jag vill inte åka ner och smitta dom heller. Vad göra, vad göra...
   Om jag sitter och kollar på melodifestivalen själv ikväll I'll jump out the window.
Nu ska jag lägga mig och VILA. Suck...
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback