Hotnesssss

   Låt mig bara börja med att skriva; I do not understand! Hahaha, nej men det är en massa folk på facebook som skickat "friends request" till mig -folk som jag inte känner. "You have 4 friends incommon" Jaha, men då så! Då är väl vi polare. Eller? Alltså, jag är så icke en... facebook/blablabla såna där ställen, människa. Hahaha. Jag hatar hela den här grejen med att "Aa, men den och den har addat mig." Jaha? Sen pratar de inte ens i verkligheten. What's up with that? Ursäkta mig om jag är old fashion på det viset att jag vill interact, umgås, se och uppskatta hur en människa är innan jag väljer att kalla mig dess vän.
   Haha. Grandma?
   Idag vill jag ha en bra tidning att läsa. Alltså måste jag åka minst fem mil för att skaffa en. Seriöst, tidningsutbudet här är... Ja, jag vet inte. På statiol är det väl rätt ok, de har det vanliga -femton olika tidningar om jakt&fiske, femton med motorer, ungefär lika många med nakna tjejer, kanske fem med halvnakna tjejer, ca 4 med påklädda tjejer som vill att vi ska köpa smink, 3 med smink inkluderat, sen resten bamse. Ica får statiols resten från förra månaden. Q8 är det inte ens lönt att kolla. Hmm. Jag som ville inspirationsköpa vouge och känna mig lite friskare.
   Och varför får jag en massa mail från något jävla date-ing bolag? "We have a private matchmaking for you!" Jaha? Vem har skrivit in min mailadress på det där nu då? Jag vet inte ens vad det är! Jag har aldrig ens varit in på någon sån sida! UhuuUhuu. Leave me. Alone. Now. Sluta utnyttja min vänskap genom att skicka min e-mail till en massa reklambolag och gratisskit.
Nu börjar "That 70's show"
=)
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Facebook är skapat från början så att man ska tillhöra ett nätverk.. tillexempel om du gick ut från Broman -08 så hör du till det nätverket, och på så vis så är det inte meningen att man ska känna alla. Det är mer lunarstorm och bilddagboken (kom in på några andra comunitys) som man ska "känna" personen i fråga :) Och det är ju bara för att det var för USA från början, alltså efter college åker ju alla åt olika håll så man ska kunna hålla koll på varandra

2009-02-27 @ 04:46:04
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, luddigaste kommentaren någonsin, men du fattar nog vad jag menar :P

2009-02-27 @ 04:47:01
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, ok. I think I'm starting to get it. X)

2009-02-28 @ 15:25:43

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback