Fettisdag!

   "Nej, vi måste äta semlor! Det är ju fettisdag idag!" Hahaha. Mitt outburst vid frukostbordet.
   Undrar jag om man ska ta och baka lite semlor? Undrar jag om jag har tålamodet till det, man måste ju göra dom så runda, och fina, och släta. Jaja, om jag vill ha en semla så tänker jag baka en semla, jag hatar de från affären.
   Idag väcktes jag av min mobil -suprise, suprise!- jag hatar det. Jag ska slänga bort kortet och skaffa ett nytt nummer så ingen kan ringa och väcka mig! Iallafall så var det privat nummer och jag tänkte: Vem fan ringer före kl 9 på morgonen? Ja, "chefis" var ett alternativ, hon ringer då det passar henne. Men hon brukar inte ringa från privat nummer. Så jag tänkte, från det där studieskiten? Jag svarade så yrvaket jag kunde så att de skulle få dåligt samvete: "Haaaallåååå?" "Hej, vad gör du?" Haha, det var Linus.
   Nu sitter jag här och Jimmie har druckit upp all mjölk, "Men jag lämnar lite" Jaha, vad ska jag göra med den då? Häva i kaffet medans jag törmylar flingor? Stupid.
   Känner mig friskare, lite ont i ryggen. Men sluta! Jimmie sitter och skrämmer mig med berättelser om att en människa klev ut ur tvn igår!
Hahaha. Nu måste jag få Jimmie att sluta berätta spökhistorier för mig!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: mona

HAHA simone! vet du vem som kommer till din lilla bya 8 mars!! Blondinbella!!



2009-02-24 @ 11:57:12
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Whaaaat? Till Gnarp? Why??? XD

2009-02-24 @ 13:36:49
Postat av: mona

Hon ska föreläsa om..uhm.. självmord!^^

2009-02-25 @ 09:48:57
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Humm.... Ok?

2009-02-25 @ 10:30:57

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback