Underbart!

   Jag fryser som en jävla gnu!
   Fy fan, idag var inte min dag. Åker för att jobba, det händer något med bilen och ooops! Det går typ inte att styra! Fy faan! Jag ringer till Jimmie men han sover för han, Loffe och Ferra har suttit uppe hela natten och spelat dator (haha). Men detta händer när jag nästan är framme i stan så jag kör in i parkeringshuset och parkerar, sen när jag jobbat klart så ringer jag Jimmie och han säger att nej, du får inte köra med bilen! Nehepp. Då har jag totalförstört hans bil tänker jag, å så skoj! =( Så jag får ploppa i alla mynt jag kan hitta i p-automaten (för helt plötsligt funkar det inte att dra kortet!) och så får bilen stå där tills imorgonbitti. Sen får jag gå och vänta på bussen i typ 40 minuter. Åååh. Vilken jobbig dag. Plus vara förkyld på det! Åååå! Behöver jag säga att det känns som att jag fryser in i benmärgen!!

   Ja, iallafall så ska Jimmie och P-O åka och hämta bilen imorgon, det var inte farligt som jag trodde, tror jag. Och jag ska vila, blev inge jobb imorgon, fick ringa och säga att jag är sjuk. Fan vad smittad man ska bli då. Förkylningar smittar lätt.

   Ja, men nu ska jag försöka få i mig lite mat, alltså något annat än choklad
-blääääk vad less jag är på aladdin och paradis askarna! Hahaha.
Hejhej. Snörvel.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback