Snooze!

   Mah. Shit så trött jag är.
   Jag och Denise satt och spelade mario tills typ klockan halv två inatt X) Hahaha. Sen så kunde jag bara inte somna! Faan också. Men jag har fått något tänk nu att jag inte skulle köpt denna dator, jag vet inte varför, jag får liksom dåligt samvete? Kanske skulle köpt en stor, men då blir det dyrare också... Mah. Jaja. Men jag gillar ju den här också. Ååå. Typiskt mig och vela. Stackars Jimmie fick ligga och lyssna på mina för och nackdelar halva natten igår, haha, tillslut så somnade han, hahaha. 
   Men jag skulle ha haft mobilt internet, typ såntdär som man betalar bara de dagarna man använder det. Det skulle ju vara super, då kan jag ju verkligen ta med datan överallt =)

   Jaja, men nu ska jag göra mig helt klar. Sen ska jag åka och jobba. Jobbar på h&m idag och imorgon.
   Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

hahahaha de var ju kul ju! haha

men den är bra! och du ska inte byta eller köpt nån annan punkt slut. ;)

2009-12-26 @ 14:33:00
URL: http://deniseiden.blogg.s
Postat av: Simone

Hahaha, jaa! Det var ju mkt roligare och spela tillsammans X)

Jaa ;)

2009-12-26 @ 18:20:33
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback