Å nej.

   De ringde och hörde om jag kunde jobba idag (på h&m). 
   Jag blev tvungen att säga nej (!), för jag har ingen bil. Jag menar, golfen -den är fine att köra omkring i här i byn, den tar sig fram i snön och man kommer dit man ska på småvägarna -men på E4 i sånt här väder? Hmm... Det går bara inte, jag kommer köra av vägen eller något. Stackars golfen -stackars mig! Jag måste fixa min bil, eller köpa en ny (-yeah, right). Golfen liksom vibrerar, och bromsarna låter inte bra (oops! Haha, but I still love it!). Jimmie säger "Du kör inte till stan med den en gång till!" Haha. Orolig för mig han ;)
   
   Det var Lotta som ringde, hon frågade vad jag gjorde innan hon frågade om jag kunde jobba, jag sa att jag tvättade. Haha. Och gjorde julfint här hemma. Sen när jag sa att jag inte kunde för jag har ingen bil och jag vet inte hur det är med bussarna, så sa hon typ, jaha, ok, men jag förstår. Och så håller ju du på tvättar. Hahaha, då kunde jag inte hålla mig så jag skrattade och sa att det är väl skitsamma, haha X) Det lät så kul bara, som om jag höll på operera och inte kunde lämna patienten X)

   Men imorgon jobbar jag, då får jag låna Jimpans bil =)

   Ja, men nu ska jag fortsätta organisera min garderob (jag hittar på nya saker som behövs göras hela tiden).
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback