Idag är jag ledig -så skönt- men ändå så vaknade jag typ 5 imorse. Mah, jobbigt! Mitt "nerv-vakna-beteende!" har kommit tillbaka. Inte kul. (Fast jag somnade ju om, och sov typ två timmar tills nästa nerv-vaknande). Suck.

   Ja, vilket vackert väder det blev idag nu så =) Även nu på kvällssidan så skiner solen =) Men vad ska man göra? Det går ju liksom inte att åka ner till stranden och sola och bada längre =( Hade(/har) sådan lust med en photoshoot, har värsta idén, haha. Men jag har ingen model. Nedrans. 
 
Nej, man kan nog inte ha sig själv som model, det funkar ju liksom inte! X)

   Jaa, idag så har jag varit hos Denise och försökt leka lite med katten, den är lite scaredy-cat men det går framåt =) Efter ett tag så kom han fram och var lite social =) Lilla Sasha. Sasha. SASHA! Haha, det ligger så bra i munnen; Sasha! Sen åkte vi till h-månger och handlade (och jag satte in pengar -jobb). Sen lagade jag lite mat, till mig själv. Tråkigt, haha.

   Sen ringde Linus och bjöd mig på kaffe, fast de var hos Denise och Mackan så de vill ha skjuts hem, haha. Alltid någon baktanke, haha X) Nerå. Jag hälsade på en sväng iallafall, myste lite med deras misse Rosa, eller Rosie som jag säger. Haha. Och hon är Sashas motsats, hon flänger runt och biter alla i fötterna, haha. Hyper-kitty. X) 

   Nu har jag kommit på att jag också vill ha en misse. En blandning mellan Rosa och Sasha. Och den ska heta Rosha. Eller Shosa. HAHA! Eller Rosie =) Det är ju bara för sött! Rosie? Rosiiiie! Ja, det blir bra. Haha ;) Och den ska vara långhårig, har jag bestämt =) Eller ja, spela roll. Haha. Men jag tror vi ska höra med Eva om de får några missar igen, de är ju så fina =) 

   Idag har jag invigt mina indian-skor =) I love them! Så mysiga =) (Sådana där bruna med fransar) Kanske inte så poppis nu som i våras, men jag har velat ha dem sen de kom i affärerna! Och nu har jag dem =)  Och jag har haft lockigt
-och då menar jag lockigt!- hår idag. Krulligt t.o.m. Jag sov med "skruvat hår" inatt, haha, men jag trodde/ville bara att det skulle bli lockar så jag tog inte så mycket hår i varje slinga jag virade. Men, det blev krull iallafall, haha.

   Ja, annars så är det trök och vara själv. Pratade med Jimpan för typ en timme sedan, då skulle han snart iväg och jobba, fy vad jobbigt att jobba natt! Från sju-sju = 19.00 till 07.00. Fy! 

 Kolla in i kameran! Ok, mitt krulliga hår kanske inte syns. Haha.

Nej, nu ska jag kolla om "How I met your mother" still is on ;)
Hejhej!
\\
Over and Out 

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, måste kommentera min egen bild, "men panna!" Haha X)

;)

2009-08-19 @ 22:38:49
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

ville hon inte vara med och fota denise? :P

2009-08-20 @ 07:21:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Nej, haha, hon var så surig X)

2009-08-20 @ 12:39:51
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Denise

men jag kan väll det nån dag ;p

2009-08-20 @ 20:42:07
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Ok, bra ;)

2009-08-20 @ 21:08:49
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback