Robbery!

   Snart kommer Therese hit och rånar mig. Jag ska köpa hudvårdsprodukter av henne för tusentals kronor! (Haha, men typ tusen då). Ja, men det är jag värd. Min hy blir så mjuk och bra och skön av de där krämerna. Fast jag har fortfarande den där "rengöringen" kvar, men lika bra att köpa ett helt paket ;) Lite bälligare så ;) Haha. Plus att jag får make-up remover också, wiho. =) Bara hon vet var man ska sätta in pengar nu då, haha. "Ja, men jag har ett konto jag och blabla kvitton och bla" Jaha? Jag = Frågetecken. Haha. Oh well, det löser sig nog =)
  
   Så otroligt skönt det är med en nystädad lägenhet! Så underbart! Allt känns så fresh! Skulle ha skurat lite jag bara, men jaja ;) Måste köpa skurmedel också för den delen.

   Ikväll blir det kräftskiva hos Terra & Ferra =) Fast jag petar nog bara på de små äcklen. Haha. Tänkte köpa en packe och ta med men det verkar som om alla bara vill äta typ en så det blir väl mycket "till spillo" isf.
   Har nyss ätit nere hos papa också så jag är proppmätt! Var helt darrig innan (hade inte ätit något idag) och jag var så hungrig! Vilket slutade i -som sagt- proppmätt. 


    Bridget von Hammersmark. (Inglorious Basterds)
   Haha, it's on my brain, mon!

Cheerio mates!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback