Kräftstjärt!

   Haha.
   Igår så var vi på kräftskiva hos Terra och Ferra. De hade gjort det jättemysigt och fint i trädgården med partytält och 'kräftdekorationer', haha. Det var trevligt =)
   Idag har jag inte mått som jag förtjänat. Jag drack inte så mycket tyckte jag, men drunk blev jag. Och piss mår jag. I will stop drinking from here on. Funderar nästan på om någon "spetsade" ölen jag smakade av Harriet inne på restaurangen (Ja, det var ju pubafton så vi åkte dit på kvällen).  Fy så onödigt det är att dricka ändå. Jag är ju samma person när jag dricker, bara att jag pratar mer skitsnack än faan själv. Haha. Och jag hatar när man blir full-full. Då är det bara jobbigt. Ojojoj.
   Fick se Loffes tatuering också. Helena hade gjort en till hon också, blev jag sugen på att göra en jag också =)
   Jaja, men Tack T&F för en trevlig kväll =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback