You don´t even know

   Blääää. I feel so f-ing fugly today. Hahaha. Men det är sant. Jag hatar allt liksom. My hair -speciellt. Fyfyfy.
   Men... Ja. Vad tråkigt det har blivit att skriva här... liksom. Jag brukade kläcka ur mig värsta fyndiga inläggen ju (tycker då jag iallafall) ;)
   Idag gick jag en sväng ner till Gällsta, drack lite te, mmm vad gott det var! Satt ute på bron i solen och drack mitt goooooda te med honung och mjölk i (det är som goooodast då) och bara njöt av de svala vindarna =) Efter några timmar så skjutsade mor min mig på ica, sen åkte vi hem hit, och nu åkte hon och jobbade. Jag köpte vaniljglass på ica, haha, jag vet inte ens varför (vaniljglass? Man köper väl 3-smak iallafall?) haha. Kan ju blanda den med Oboy! ;) (Ja, jag har Oboy på hjärnan och ja det var Mia som lärde mig att blanda glass+Oboypulver ;p ) Haha ;)
Jaja.
Hej sålänge!

Jag saknar min cykel... Måste fixa punkan! ;)

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, mia lärde även mig det där med oboy! :P GÖTT!

Men jag har aldrig förstått det där med mjölk i tet. BLÄ, smakar ju ingenting av det. Smakar ju bara te?! :D

2009-04-29 @ 17:57:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, haha! =D

Nej, men det är ju gott! Speciellt om man har mjölk i! Och honung ;)

2009-04-29 @ 18:09:20
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback