Vad ska man göra då?

   Ja, nu sitter jag här -alone. Jimmie har åkt iväg och kommer hem ca 22 ikväll, han har ju börjat på en utbildning i Söderhamn -kvällspasset fick han =/ Iallafall så har han åkt för ca en timme sedan. Och jag tyckte att "Oj, vad skönt! Äntligen får jag vara själv!" Och, ja, visst. Det är skönt att vara själv ibland, det är konstigt att bo med någon egentligen. Jag har nog inte vant mig ännu, jag vill ju göra mina grejer men det kan jag inte göra om Jimmie sitter i rummet intill, det känns bara "leave me alone!" då, haha. Jaa, så när Jimmie åkte så höll jag på diska (för att cheera upp honom för han mådde lite dåligt), jag har varit ute och gått, jag har spelat lite gitarr, jag har lyssnat sönder de två låtar jag köpte idag på itunes. Så... Now what? Det är ju rätt fint väder ute... Men vad ska jag göra då, sätta mig ute på "balkongen" (which, btw, är på "fel" sida, dvs sidan där solen inte skiner) ? Nej... Och inte kan jag sitta inne heller, då känns det som man "slösar bort" den fina dagen... Men. Vad ska jag göra då?
Hmm...
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Pär kommer också hem sent idag, runt nio. Trökigt att vara själv tycker jag :P haha

2009-04-22 @ 15:55:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback