Byjävel...

   Alltså fy fan vad less jag är. Jag har varit less hela jävla dagen. Nu känner jag för att svära i varje jävla mening som jag skriver. Fy fan.
   Jag är så less på denna lilla jävla by. Jag vill ta en promenad, ok, var? Hmm. Samma väg jag gått 835475683 gånger, eller den som jag bara gått 24567890 gånger? Man säger något, efter 5minuter har hela byn hört var man sagt. Nej, BLÄ! Jag är så less! Jag hatar inte denna by, det är riktigt vackert vid havet och så, men faan. Jag är så less på sammasammasamma! Jag blir galen snart! Samma jävla skitaffärer, samma jävla skit hela tiden! Upgrade? Neej, varför då? Vi har ju inga pengar i denna kommun! Nu ska musikskolan läggas ner och vafan, varför inte skolan också?! Jag menar, satsa inget, öppna inte ett café eller något som man verkligen skulle uppskatta, där människor liksom kunde hänga, istället för utanför ica (där det sitter ungdomar 24/7). Nej men för fan, satsa på en jävla skitlokal under ica där man blir deprimerad bara man sätter foten innanför dörren, inte för att de fått någon hjälp av kommunen säkert.
   Alltså, det fungerar ju inte. Och bergegården? Allvarligt. Visst, ha det då, men kanske satsa på ett annat ställe dit alla ungdomar vill gå? Eller alla under 30 iallafall! Annars flyttar ju alla. Eller alla som inte vill ha ett sådant liv. JAG då. Jag flyttar! Spelar igen roll, jag vill flytta iallafall.
   Nämnde jag att jag är less?
HEJ.
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Therese

JA precis! jag skulle vilja ha ett café (som inte ligger under jorden!) haha!

2009-04-29 @ 21:04:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

JA!

2009-04-29 @ 21:08:49
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, men jag gillar när du är bitter. Det är så roligt att läsa då :)

2009-05-12 @ 21:31:09
Postat av: Simone

Haha ;)

2009-05-13 @ 14:14:03
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback