Aj, uhuu...

   Nu har jag varit nere i Gällsta och gått ut och gått med vovven. Testade det nya kopplet, mycket bättre, nu kan hon springa och nosa på sidan bäst hon vill. Fast det är lite tricky när hon vill byta sida hela tiden -jobbiga hund. Vi gick lite halvlångt, eller ja, vi gick runt Gällsta, "den långa vägen", om man säger så ;) Och självklart så tappar jag kopplet (så det blir en spricka i handtaget, haha, klant) och då tar jag i "tråden" för att plocka upp det, men då drar Sippa så huden på mina fingrar bränns bort, liksom -riiitch! AAAAJEE!! Aj. Alltså aj. Det gör ont. Och jag hittar inge plåster =( Haha, jag är så klantig...
   Jaja. Nu ska jag ta det lite lungt innan jag åker och jobbar fyra.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback