un gato

   En katt betyder det va?
Nu hade jag + Jimmie det mysigt och kollade på film då är det såklart någon som ringer och verkligen behöver att Jimmie skjutsar dem dit och dit. Snäll som han är så gjorde han det och han sa att jag skulle fortsätta kolla på filmen men det är det bästa nu så jag pausar och kollar med han istället. =) Mamma kom och hälsade på en sväng, hon lämnade en blomma -som Jimmie ska få imorgon på sin stora dag- och en såndär gräddspritser till tårtan. Jag har redan fyllt tårtan men grädden spritsar jag på imorgon, den blir liksom godare om den får dra sig över natten =) Ja, och hela fyra paket har jag till min darling =D Fast det är egentligen en,två,tre,fyra,fem,sex,sju... Saker, fast mer också men de är ju paketerade tillsammans så jag orkar inte räkna. Ja, lite onödigt att paketera sju paket när kom jag på när det gick så bra att "blanda ihop" vissa grejer. =)  Så imorgon ska jag -förhoppningsvis- kliva upp tidigt och tyst,tyst vispa grädde, smyga med paket och gratta pojken som fyller 21 =) Oj, ursäkta -mannen- menade jag såklart ;)

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback