Jag och Josefin Crafoord använder lika toapapper!

   Är jag känd då?

   Jag och Jimpan var till kvissle för att gå på systemet. När vi kom till kassan frågade han mig om leg. Jag sa nej, han sa "Alla i sällskapet måste tyvärr ha leg" MjämjäMJÄ! Äckel. Så det blev inte nå handlat, jäcla äckelpojk. Hatar killar som tror att de är snygga bara för att de har "Ny"blonderade slingor (för åtta veckor sen!) i håret och snelugg, plus att de blir ännu fulare för de har en sådan lame ass personlighet. Blä på dig din fula jävel. 

   Vi har ätit tacos iallafall, mmmm gott as hell. Sen for Jimpan och åkte hjuling, jag vill också åka men jag bestämde att vi skulle ut och åka nån annan dag vi två. =) Så nu ska jag gå ut och gå en sväng och lyssna på min bästaste Ipod som jag är totally in love with! 

  
Aa, just de. Öl fick vi tag i för Marcus är öl-innehavaren no1 i gnarp. Så ikväll ska jag dricka öl. Därmed basta.
Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

men det vet väl alla hörrö du, att dom kan fråga dom som är med och handlar oxå fast dom inte handlar själva... jag tror jag vet vem du menar (som satt i kassan) han var med på en personalfest jag oxå var med på... en riktig skryt-petter! :D haha!

2008-09-28 @ 14:31:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Äh, bullshit. Jag har varit med och handlat förut och då behövde jag fan inte visa leg.

2008-09-28 @ 14:50:17

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback