Grattis till moi

   Japp, idag fyller jag nitton år. Nu har jag varit nitton i exakt 18 timmar och 16 minuter. =) Och gissa vad jag fick av Jimpan?! Vännerboxen! Med alla 10 säsonger! =) Mmm... Mysigt. Och ja, jag kan nu konstantera att min mamma inte känner mig så väl... Hahaha, imorse så kom hon in och sjöng som vanligt med ett stort jävla paket och en vanlig gräddtårta med daim (??) på. Jag öppnar paketet och ser att det är ett skrin/ en liten "byrå" i trä med guldelefanter på. Missförstå mig inte -den var jättefin, men jag förstod inte var den kom ifrån? "Ja, en sån som du ville ha!" Säger mamma snällt "...Ja! Just det! ...??" Blir till svar. "Du sa ju att du ville ha den när vi kollade förut" Jag är fortfarande förvirrad. "Ja, just det ja..."  "Ville du inte ha den?" Frågar mamma. "JooJoo! ...Jag minns bara inte när jag har sagt att jag ville ha den... " Hahaha =) Sen säger hon "Ja, men du som ville ha choklad på tårtan" Va?? "Ehh.. Va?" "Ja, men du sa ju att man kunde strö choklad på tårtan du förut" "Jaha, men det sa jag kanske för att vi inte hade något annat just då?" "Nää, du sa det du förr!" Jaahaa, okej jag gjorde väl det då ?? Sen kommer Denise hem: "Åh, dajm på tårtan! ... Åh, det skulle ha varit Nutella på hela tårtan!!" Mhm, vem vare som hade kommit med idén med choklad på tårtan sa du mamma? Hahaha, jag vill ha jordgubbar på min tårta! Eller sånnadär mandariner, eller några andra frukter/bär, det blir för sött med choklad. Hahaha. =) Och pappa är i Malaga så han har jag inte fått något av ännu, fast Denise hade fått i uppdrag av han att köpa något åt mig för hans pengar =/ Hoppas att det inte är "bara" det jag ska få för jag vet inte om jag litar på Denise, haha XD 
   Sen hann jag och Jimmie på Systemet innan de stängde kl 15.00 och sen åkte vi in till S-vall en sväng för jag tänkte köpa mina örhängen, men de var för fula. Haha, inget ser ut som det gör i tidningar. =) Och nu är vi hemma, ska dricka öl och kalúa, mmm =) Party-party! =D 
Hej!

\\
Over and Out 

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback